Zarabianie adsense - jak zarobić więcej?

wtorek, 19 maja 2009


Jeśli zarabiasz powyżej 500$ miesięcznie z adsense książka, którą ostatnio znalazłam nie jest dla Ciebie, ale jeśli mniej, to dobrze się zastanów zanim zrezygnujesz z jej przeczytania.

Możliwe jest, że nie wiesz co zrobić aby reklamy adsense umieszczone na twojej stronie były widoczne, a jednocześnie na tyle były dopasowane do otoczenia, by nie były natarczywe. A to jest jedna z tajemnic jak zarobić więcej z adsense.

Kiedy zaczynałam działanie w adsense nie trafiłam na tę książkę i dlatego moja nauka przebiegała wolniej, bo musiałam wiedzę składać z małych elementów dostępnych tu i tam. Gdybym trafiła na tę książkę wcześniej, startowałabym z zupełnie innego poziomu.
Wiedziałabym wcześniej jak umieścić na stronie różne formaty reklam adsense, tak by zarabiały, jak przyciągnąć uwagę do reklam, jak zastosować wyszukiwarkę i grafiki do zwiększenia zarobków, gdzie umieścić jednostki linków.
No cóż - tu mogę tylko westchnąć i przypomnieć sobie, że edukacja kosztuje. Albo wydasz pieniadze, albo ekwiwalent w czasie. A to czego człowiek biznesu ma najmniej to właśnie czas, bo pieniądze to pochodna czasu spędzona na rozwój biznesu.

2 komentarze

Witam,
chce Wam przedstawić poradnik/kurs jak zwiększyć zarobki na Adsense!

http://google-adsense.interkursy.pl/p/77/

Dla pierwszych 30 osób PROMOCJA!!

Pozdrawiam

13/12/10 12:07
Sebstian pisze...

Szukam osób do współpracy przy blogach. Proste zasady ja optymalizuje i pozycjonuje blog a Ty piszesz teksty. Najlepiej w jęz. angielskim. Udziały 50/50. reklama@s-media.com.pl

10/11/11 15:25