Praca w domu przez internet - zarobiłam pierwsze pieniądze w Złotych Myślach!

poniedziałek, 18 maja 2009


Zarobiłam pierwsze pieniądze w Złotych Myślach! To nic, że to tylko 30 złotych i prawie muszę ich szukać z lupą - ważne, że ZAROBIŁAM i widzę sens tego co robię.
Jeśli chcesz zacząć zarabiać pieniądze przez internet, to zacznij od zapisania się do złotego programu partnerskiego Złotych Myśli.

A oto treść maila jakiego dostałam z programu ostatnio:
"Z przyjemnością informuję Cię, że dosłownie przed sekundą jeden z Klientów, których nam poleciłeś w ramach kampanii zm-25tys, dokonał zakupu......a nasz system automatycznie naliczył Ci prowizję (pełna 40%)! Tym razem jest to dokładnie: 31,47 PLN za zamówienie nr XXX.

Moje gratulacje. :)

Klient kupił:
- 1 sztuk(i) "Strategia sukcesu firmy" (ebook)
- 1 sztuk(i) "Czas Na Zmiany" (ebook)
- 1 sztuk(i) "Ja i cele" (ebook)

Klient wykorzystał w zamówieniu:
- Rabat z kuponu Kupon rabatowy ZloteMysli.pl

Klient zaplacił za zakupy 96,00 PLN netto (czyli po odjęciu podatku VAT, przysługujących mu rabatów i wykorzystanych kuponów oraz Złotych Punktów). Jako podstawa prowizji pozostało 78,69 PLN"


Zapisałam się w programie w grudniu ubiegłego roku, ale na początku tylko sobie oglądałam i się zastawiałam - nie wiem po kiego. Dopiero w lutym postanowiłam coś z tym zrobić. Porozstawiałam linki tu i ówdzie, i teraz czyli po 2 miesiącach, w połowie maja dostałam pierwszą prowizję. 31 złotych to 1/3 moich aktualnych miesięcznych zarobków w AdSense.

Przyznaję także, że nie napracowałam się za bardzo - mogłam się lepiej postarać. Ot kilka linków. Piszę to dlatego, że widzę związek. Mała praca = mała płaca. Gdybym sie trochę bardziej postarała to pewnie miałabym już więcej na koncie, ale bez przesady.

W zarabianiu w programach partnerskich czas odgrywa niezwykle ważną rolę. W czasie rośnie ilość Twojej wiedzy oraz ilość linków rozstawiona w internecie.

Ile najwięcej można zarobić w Złotych Myślach miesięcznie?

Na to pytanie odpowiada ranking zamieszczony w panelu partnera, a którego zrzut z ekranu zamieszczam obok. W ostatnich 30 dniach najlepszy partner zarobił 1.795 zł.

Zwróć uwagę na numery ID przy kwotach. Ja rejestrowałam się w grudniu 2008 i mam numer ID około 250.000.

Najlepiej zarabiający parterzy w Złotych Myślach mają numery od 532 do 187.658, przy czym 80% poniżej 59.000.

Jaki z tego wniosek? Oznacza to, że działanie w programach partnerskich przynosi zyski w okresie długoterminowym czyli jeśli zarejestrujesz się teraz, to jeśli będziesz systematyczny i cierpliwy, to z czasem zaczniesz zarabiać. Na co i ja liczę.



1 comment

:) pisze...

No to należy pogratulować. Ja zapisałem się w podobnym okresie do programu partnerskiego złotych myśli ale na dzień dzisiajszy nie zarobiłem jeszcze nic. W zasadzie to zrobiłem tylko jedną stronę na której promowałem te ebooki ale jakoś nikt ich nie zamawiał mimo iż klikalność jakaś była. Ale teraz strona wróciła na 8 pozycję bo miała filtra przez parę miesięcy i nie było jej nawet w pierwszej 100. Może się coś zmieni. Na szczęście reklamy adsense radzą sobie lepiej. A co do cierpliwości to należy się w nią uzbroić bo u mnie pierwsze zyski pojawiły się grubo po 6 miesiącach od kiedy zacząłem. Teraz ebooki poszły trochę na bok bo inny program partnerski całkiem dobrze się zgrał z jedną z moich stron.

Pozdrawiam

27/8/09 03:15