Moje zarabianie przez Internet

poniedziałek, 1 czerwca 2009

Postanowiłam pokazać moje zarobki w ciągu ostatnich 13 miesięcy.

Jak widać w ciągu ostatnich 3 miesięcy, każdego miesiąca jest to powyżej 100 zł, a więc chyba sytuacja zaczyna się stabilizować.

W sumie te wszystkie pieniądze tj. 1.327,5 zł zarobiłam na AdSense, pisaniu recenzji, linkach sponsorowanych i programach partnerskich.

Na zarobki w maju'09 (ostatni miesiac na wykresie) w wysokości 186 zł składają się:
112 zł AdSense,
40 zł linki sponsorowane sprzedane bezpośrednio tzn. bez pośrednictwa,

W tym miesiącu po raz pierwszy mam pieniądze z 3 źródeł, co mnie bardzo cieszy bo oznacza, że każde z nich otworzyło swój potencjał.

Nie są to wielkie pieniądze, ale czy ktoś mi da za nic 186 zł? Czy mogę kupić sobie coś konkretnego? A jeśli nie chcę konsumować tych pieniędzy, to mogę je zainwestować w wiedzę i kupić może wkońcu ten super program do zarabiania na AdWords w zupełnie inny sposób niż jako wydawca - ale ten sposób wymaga inwestycji. Jak mi się sprawdzi, to go opiszę.

Moje bardzo dobre źródło mówi, że to nowoczesna żyła złota, a intuicja mi to potwierdza.

Jest to oparte na znajdowaniu niszy w google, program podaje które dokładnie ogłoszenia AdWords dla których programów partnerskich zarabiają najwięcej. Dostajesz dokładne informacje i robisz identyczne ogłoszenie.

Zobaczymy, a na razie pa!

0 comments